Oferta

Nasza specjalność to marketing internetowy ze szczególnym uwzględnieniem mediów społecznościowych, content marketingu oraz reklamy online.
Zobacz, co możemy dla Ciebie zrobić!


Doradztwo biznesowe i marketingowe

Konsultacje biznesowe i marketingoweMasz konkretny problem i chcesz poznać jego rozwiązanie? Nie masz czasu przetrząsać Internetu w poszukiwaniu odpowiedzi? Świetnie trafiłeś! Ze względu na regularnie prowadzone szkolenia potrafimy dzielić się posiadaną wiedzą, wytłumaczyć i uzasadnić swój wybór, a spośród wielu dostępnych opcji wskazać najbardziej optymalne dla Twojego biznesu rozwiązania. Spotykamy się z przedstawicielami bardzo różnych środowisk (mały, średni i duży biznes, NGO, specjaliści i artyści, urzędnicy i in.), więc nasze bezpośrednie doświadczenia wzbogacone są historiami naszych klientów i kursantów. Mamy mnóstwo przykładów, które możemy odnieść do Twojej sytuacji, a Ty masz pewność, że będziemy w stanie Ci pomóc! Oprócz doraźnych konsultacji online oferujemy także długofalowe doradztwo strategiczne w zakresie działań online, zarówno dla firm, które już działają w tym kanale, jak i dla tych, które dopiero wkraczają w świat online.

Dowiedz się więcej na stronie: Doradztwo biznesowe i marketingowe lub Zarezerwuj termin konsultacji




Social media dla biznesu

Obsługa-social-mediaMedia społecznościowe to niezwykle zróżnicowane środowisko, a także ogromna szansa dla Twojej firmy! Dzięki nim możesz w łatwy sposób docierać do obecnych oraz potencjalnych klientów. We własnym zakresie możesz utrzymywać bezpośrednie, bliskie relacje z rynkiem, informować odbiorców o nowościach i promocjach, które organizujesz, możesz także czerpać z doświadczeń Twoich klientów dostosowując swoją ofertę do ich potrzeb. Możesz przedstawiać w atrakcyjny sposób to, co Twój biznes ma do zaoferowania oraz wzbogacić przekaz innowacyjną i zróżnicowaną komunikacją, np. na Youtube, Instagramie, Pintereście czy Snapchacie, jeśli Twoi klienci są bardzo młodzi. Media społecznościowe wymagają jednak regularności w działaniu, jasno obranego kierunku oraz specyficznych kompetencji, ponieważ tylko wtedy ich wykorzystanie daje odpowiednie rezultaty. Pozwól sobie pomóc! Rób to na czym się znasz, rozwijaj swój biznes, a działania społecznościowe przekaż w ręce specjalistów!




Copywriting

copywritingCopywriting to po prostu pisanie tekstów dostosowanych do internetowej specyfiki. Potrzebujesz ich na każdym kroku – treść na stronę internetową Twojej firmy, zachwycające opisy produktów do sklepu internetowego, specjalistyczne artykuły, które mają Ci zapewnić pozycję eksperta w swojej dziedzinie, zawartość mailingu, który wysyłasz do klientów, a nawet treść reklamy, prezentacji czy oferty handlowej! A to przecież jeszcze nie wszystko – firmy chcą, żeby ich materiały oddziaływały na odbiorcę, skłaniały go do pojęcia określonych działań, dokonania zakupu, czy opowiedzenia o swoich doświadczeniach przyjaciołom. Internet to nie tylko ludzie, ale także boty i automaty, które przemierzają wirtualną przestrzeń w poszukiwaniu świeżych treści, które można zindeksować. Odpowiednie przygotowanie tworzonych materiałów pod SEO zapewnia naszej stronie internetowej przychylność Google. To co, nadal wydaje ci się, że to taka zwyczajna pisanina?






Content marketing

Content-MarketingInternet oferuje możliwość prezentacji oferty Twojej firmy w bardzo zróżnicowany sposób – warto skorzystać z tej szansy. Zamiast długich opisów możesz pokazać jak produkt wygląda na zdjęciu, jak się zachowuje w codziennych sytuacjach, jak go używać i jak działa. W przypadku wydarzeń postaw na wideorelację na żywo, a skomplikowane procesy i zależności doskonale zobrazuje infografika, branżowe raporty pokażą, że znasz się na swojej dziedzinie jak nikt inny, a blog firmowy pozwoli na bieżąco reagować na potrzeby i problemy Twoich klientów. Udostępnianie swoich zasobów i wiedzy pozwala budować pozycję eksperta oraz lojalność klienta przekonanego o wysokiej jakości oferty danego dostawcy. Content marketing to świetne uzupełnienie działań SEO, sposób na wyprzedzenie konkurencji, doskonała opcja na zróżnicowanie przekazu dotyczącego oferty, a prowadzone regularnie działania to świetny sposób na zgromadzenie fantastycznej społeczności.




Reklama w Internecie

Reklama02Reklama Facebook Ads oraz w Google AdWords to szansa dla Twojej firmy! W tej chwili Facebook to już ponad 14 milionów potencjalnych klientów z Polski zgromadzonych w jednym miejscu! Do tego medium jest jeszcze dość nowe, stąd mała konkurencja wśród reklamodawców i niskie ceny. Mamy duże doświadczenie w różnorodnych kampaniach facebookowych – wydaliśmy tam już ponad 50 000 złotych osiągając niekiedy naprawdę spektakularne wyniki – kliknięcie powodujące przejście na stronę produktową za 10 groszy, czy realny fan z Polski, pozyskany w sposób legalny już za 15 groszy! Reklama w Google to z kolei oczywisty wybór – każda firma chciałaby, żeby jej oferta wyświetlała się po wpisaniu fraz kluczowych dla jej działalności. Google oferuje zróżnicowane opcje reklamowe dostosowane do potrzeb różnych przedsięwzięć – pomożemy Ci wykorzystać linki tekstowe, reklamy graficzne, reklamy wideo i remarketing. Chętnie zorganizujemy też nietypową akcję promocyjną!

Dowiedz się więcej na stronie: Reklama na Facebooku




Naming

NamingW świecie pełnym marek i produktów Twoja oferta musi wyróżniać się już na starcie, bo inaczej przegrywasz! Najprostszy sposób, żeby to osiągnąć, to ciekawa, unikalna i zapadająca w pamięć nazwa! Wówczas klient, który raz o Tobie usłyszy, będzie w stanie ponownie Cię odnaleźć, jeśli tylko zechce. Nazewnictwo, bo tak należałoby na język polski przetłumaczyć naming, to bardzo ważny i niedoceniony element prezentacji swojej oferty, zwłaszcza w Internecie. Czasem bardzo ważne jest, by nazwa natychmiast wywoływała odpowiedniej skojarzenia, innym razem ma być zupełnie neutralna znaczeniowo, zazwyczaj warunkiem koniecznym przy wprowadzaniu oferty na rynek jest dostępność odpowiednich domen lokalnych .pl oraz globalnych .com, niekiedy w grę wchodzi także prawna ochrona nowej nazwy. Naming to nie tylko układanie liter i słów w zgrabne kombinacje, warto więc powierzyć go profesjonalistom z doświadczeniem!




Strony internetowe

Strony internetoweMasz tylko jedną szansę, żeby zrobić świetne pierwsze wrażenie – strona internetowa to najważniejszy element Twojej obecności w Internecie. Twój potencjalny klient spotyka się z nią na samym początku. To niezwykle ważne, żeby już w tym momencie pokazać mu, że jesteś profesjonalistą i warto zainteresować się Twoją ofertą na poważnie. Osoba odwiedzająca stronę zaczyna postrzegać Twój biznes w ten sposób, w jaki widzi Twoją stronę – jeśli jest brzydka, niewygodna i przestarzała, to natychmiast przegrywasz wyścig do portfela potencjalnego klienta! Wiele firm lekceważy moc strony internetowej tłumacząc to faktem, że przecież nie przynosi ona im klientów nie zauważając, że dzieje się tak ze względu na liczne niedociągnięcia, które odwiedzający na niej znajdują. Współcześnie strona internetowa to po prostu konieczność, niezależnie od branży i wykonywanego zawodu! Chętnie pomożemy Twojej firmie odpowiednio zaprezentować się w sieci!




Aplikacje mobilne

Aplikacje mobilne 01Rok 2015, podobnie jak kilka wcześniejszych roczników, został okrzyknięty rokiem mobile. Tym razem jednak to już nie jest zaklinanie rzeczywistości, ale fakt! Niemal 60% telefonów w kieszeniach Polaków to obecnie smartfony, jest ich w sumie ponad 19 milionów i jest to z pewnością kolejna potężna zmiana, która wpłynie na całe nasze życie, tak jak dekadę temu było z upowszechnieniem dostępu do Internetu, a 5 lat temu z mediami społecznościowymi. Świat mobilizuje się na potęgę i już teraz widać wyraźnie trendy z tym związane w handlu, branży eventowej, czy mediach społecznościowych. Warto wkroczyć na ten rynek już teraz, by zająć tam miejsce i przyzwyczaić klientów do swojej obecności, bo zaraz okaże się, że wszystko co najlepsze, zostało już rozdzielone pomiędzy pozostałych rynkowych graczy. Nie przegap tej szansy! Dowiedz się jak możemy Ci pomóc!




Tłumaczenia na angielski, niemiecki i włoski

tłumaczeniaZe względu na liczne realizowane przez nas projekty skierowane na rynki zagraniczne mamy sprawdzone grono podwykonawców wykonujących dla nas tłumaczenia. W wypadku języka niemieckiego dysponujemy native speakerem o polskich korzeniach, dla którego język polski jest drugim językiem, więc nie ma ryzyka kalek językowych czy błędów w tłumaczeniu. Podobnie w wypadku języka włoskiego – naszym tłumaczem jest żona Włocha, która na co dzień używa tego języka w komunikacji, a gotowy tekst przechodzi dodatkowo korektę jej męża przed publikacją. W wypadku języka angielskiego mamy kilku sprawdzonych podwykonawców, ponieważ nasi klienci najczęściej potrzebują takich właśnie tłumaczeń i zazwyczaj zależy im na czasie.


Potrzebujesz czegoś jeszcze? Nie znalazłeś oferty na miarę swoich potrzeb?
Skontaktuj się z nami! Przygotujemy dla Ciebie coś specjalnego!