Doradztwo biznesowe i marketingowe

Konsultacje biznesowe i marketingowe to najszybszy, najbardziej skuteczny i efektywny sposób rozwoju swoich kompetencji oraz przezwyciężanie pojawiających się w firmie trudności. W Polsce sięganie po tego typu rozwiązania stanowi jeszcze rzadkość, jednak na świecie jest to normalna praktyka biznesowa – właściciele i pracownicy chętnie korzystają z zewnętrznych źródeł, by otrzymać poradę od eksperta w określonej dziedzinie. Indywidualne konsultacje sprawdzają się idealnie w wypadku konkretnych pytań, specyficznych problemów i dylematów, obsługi konkretnych narzędzi, a także wtedy, kiedy potrzebne jest spojrzenie na całą sytuację z zewnątrz.

Dla kogo konsultacje indywidualne to najlepszy wybór?

  • firmy wkraczające w strefę online – wybór ścieżki rozwoju, potencjalne pułapki, rozwój kompetencji pracowników
  • firmy szukające podwykonawców – możliwość osobistego sprawdzenia kompetencji przed dużym zleceniem
  • firmy niszowe i specjalistyczne – tematyka i przykłady dostosowane do ich nietypowych potrzeb
  • specjaliści – efektywny rozwój kompetencji, uzupełnienie luk szybko i skutecznie, w dogodnych terminach
  • pracownicy – wsparcie kompetencyjne poparte dużym doświadczeniem branżowym i trenerskim
  • firmy jednoosobowe i mikroprzedsiębiorcy – unikalna oferta dostosowana do specyfiki takich przedsięwzięć!

Konsultacje mogą mieć charakter jednorazowy, okresowy lub stały.

Konsultacje jednorazowe zazwyczaj mają formę rozmowy na określony temat (np. „jak zdobywać fanów?”, „czy stworzyć blog firmowy?”, „jak poprawić naszą stronę/sklep internetowy?”, „lepiej tworzyć wideo czy budować listę mailingową?” itp.), realizacji określonego fragmentu jednego ze szkoleń, które mamy w ofercie (np. organizacja pracy content marketingu w firmie) lub naukę obsługi konkretnego narzędzia (np. Google Analytics, Google AdWords, managera reklam na Facebooku, Twittera, Instagrama oraz innych serwisów i aplikacji wykorzystywanych biznesowo).

Konsultacje okresowe zazwyczaj wiążą się z reorganizacją firmy, wkroczeniem przedsiębiorstwa w przestrzeń internetową lub dużymi przedsięwzięciami z tym związanymi (np. tworzenie sklepu internetowego) – wówczas konsultacje mają przede wszystkim na celu wprowadzenie firmy w tematykę, wskazanie zagrożeń oraz sposobów ich uniknięcia, a także potencjalnych możliwości. Często też w grę wchodzi wówczas zewnętrzny nadzór nad projektem oraz dbanie o istotne elementy już na etapie projektu i wdrożenia (np. sposoby retencji użytkowników na stronie, czy przewidywanie przyszłych potrzeb w zakresie marketingu treści)

Konsultacje stałe to przede wszystkim oferta dla firm, które potrzebują szerokiego wsparcia w zakresie działań marketingowych – wówczas rola konsultanta sprowadza się do zarządzania, nadzoru oraz egzekwowania odpowiednich działań od pracowników firmy. Jest to także idealna opcja w wypadku tworzenia działu marketingu od zera lub zatrudnienia nowego pracownika na to stanowisko, ponieważ konsultacje pozwalają wyznaczać harmonogram i zasięg działań, zapewnić zajęcie nowym członkom zespołu oraz stałe podnoszene ich kompetencji. W ten spsoób działania zostają skierowane na odpowiednie tory od samego początku, a pracownicy zyskują z czasem coraz więcej doświadczenia i samodzielności tak, że po pewnym czasie konsultacje przestają być potrzebne. Zazwyczaj tego typu nadzór strategiczny trwa od 3 do 6 miesięcy przy dużej intensywności, często konsultacje po tym czasie trwają nadal, stają się jednak znacznie rzadsze ograniczając się do 1-2 sesji miesięcznie.

Indywidualne konsultacje online w porównaniu do zorganizowanego szkolenia?

  • Dowolny czas i miejsce – konsultacje odbywają się przez Internet
  • Przystępna cena – płacisz tylko za rzeczywiście przepracowane godziny
  • Praca sam na sam – bez innych uczestników, rozpraszania i przerw
  • Bezpośredni kontakt – Chcesz z nami pracować? Sprawdź czy nadajemy na tych samych falach!
  • Konkrety – tylko Ty, Twoja sytuacja, Twoje problemy
  • Wydajność – możesz zrobić więcej w tym samym czasie
  • Profesjonalizm – korzystasz ze specjalistycznej wiedzy i wielu lat doświadczenia konsultanta
  • Wybór – możesz, chociaż nie musisz, wdrożyć proponowane rozwiązania
  • Rozeznanie – po konsultacjach masz pełny obraz sytuacji, możliwości, potencjalnych trudności
  • Dowolność – konsultacje możesz wykorzystać na naukę, pytania, porównanie opcji czy obalenie mitów
  • Oszczędność – niektóre usługi mogą być tańsze w takiej formie, bo część pracy jest zbędna (np. oprawa graficzna, redagowanie treści)

Konkultacje online mają miejsce w dni powszednie w godzinach 10:00 – 16:00, zazwyczaj przez Skype.  Konsultacje w innych terminach (weekendy, godziny wieczorne), mogą okazać się możliwe, jednak stawka jest wówczas wyższa o 50%. Konsultacje mogą odbyć się także realnie – we Wrocławiu, Kudowie Zdroju, a po uzgodnieniu także w innych miastach (np. w siedzibie Zleceniodawcy), jednak wiąże się to z dodatkowymi kosztami.

Wszystkie rozliczenia odbywają się na podstawie faktury VAT lub faktury proformy, konsultacje opłacane są z góry po ustaleniu terminu pasującego obu stronom, ponieważ z naszego doświadczenia wynika , że tylko to grawantuje, że planowane spotkanie rzeczywiście się odbędzie.

 

1 godzina konsultacji online
120 zł netto / h
Idealna opcja, by rozwiać wątpliwości, rozwiązać problemy, zasięgnąć porady, nauczyć się obsługi narzędzi.
Konsultacje odbywają się w dni powszednie w godzinach 10:00 - 16:00
Pakiet 4 godzin konsultacji online
110 zł netto / h
Doskonały wybór, jeśli masz wiele pytań, nie chcesz lub nie możesz wziąć udziału w tradycyjnym szkoleniu.
Pakiet można wykorzystać na raz lub w ciągu 3 miesięcy od zakupu.
Pakiet 8 godzin konsultacji online
99 zł netto / h
Najlepszy wybór, jeśli Twoja firma potrzebuje pomocy specjalisty nie tylko doraźnie, ale przez dłuższy czas.
Pakiet można wykorzystać na raz lub w ciągu 3 miesięcy od zakupu.